Zamieszczone przez Tobi77
[OI] problemy po wymianie turbosprężarki
Zwiń
X
-
[OI] problemy po wymianie turbosprężarki
Jak pisałem na forum jakieś 2,5 tygodnia temu padło mi turbo.
Wymieniłem i... zaczęło się...
- auto po dłuższym postoju (7-8 godzin) gorzej odpala
- jak już odpali to przez jakąś minutę pracuje nierówno (skaczą obroty) i puszcza taką chmurę niebieskiego dymu (śmierdzącego) jakby miało 500000km bez remontu.
- pali 0.5-1 litra na 100km więcej
Wszystko zaczęło się po wyjechaniu z ASO po wymianie turbo. Wcześniej nic takiego nie miało miejsca i przy odpalaniu na -25 stopniach nawet nie puściło dymka (a już na bank nie tyle i nie niebieskiego).
Myślałem że to może olej w układzie wydechowym ale przejechałem od wymiany już ponad 2000km a objawy nic a nic nie ustępują...
Co to może być do cholery?
-
-
Re: [OI] problemy po wymianie turbosprężarki
Zamieszczone przez dudek_tWszystko zaczęło się po wyjechaniu z ASO po wymianie turbo.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Wybieram się na przegląd za jakieś dwa tygodnie. Jednak znając życie powiedzą że to niemożliwe żeby akurat przy wymianie turbo coś się stało. Chciałbym się przygotować merytorycznie do dyskusji.
Ciągle mam podejrzenia co do katalizatora... czy to możliwe żeby przez 2000km nie wypalił się olej który ewentualnie uszkodzone turbo "wypluło"? A nawet jeśli to chyba by dymił cały czas??
Nie rozumiem też wzrostu spalania - do tej pory miałem jak w zegarku 1000km na baku a od wymiany ledwo przejeżdżam 900km :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dudek_t- auto po dłuższym postoju (7-8 godzin) gorzej odpala
- jak już odpali to przez jakąś minutę pracuje nierówno (skaczą obroty) i puszcza taką chmurę niebieskiego dymu (śmierdzącego) jakby miało 500000km bez remontu.
- pali 0.5-1 litra na 100km więcej
Komentarz
-
Komentarz